Szerző: Etti | december 13, 2011

VizsgaidőSUCK

Persze, pont most vergődik a saját vérében a CooSpace, amikor nekem kéne. Mert holnap Nyelvtudományt írunk, még egy tízperces javító vizsgát. Esküszöm, ezek által akarnak minket rúgdosni a Tiszántúlra, hogy ne kelljen az egész évfolyamot újra tanítani, vagy hogy jövő szemeszterben se kelljen elindítani a kurzust. Aki meg a januárin is megbukik, vegye fel újra, jövő évben.
Kifejezetten jó lett ma a Régi Magyar ZH-m. Lesz javítási lehetőség, de amikor tegnap este megtudtam, hogy van egy fix Logika négyesem, és hogy elsőre átmentem Irodalomtudományból, úgy gondoltam, elég fasza vagyok, úgyhogy írtam egy megközelítőleg-éppenhogy-majdhogynem-esetleg négyest. Jó lenne, mert kéne.
Amúgy kész őrület az egész. Tanulás látástól Mikulásig: amikor az embernek már fűrészpor van az agyában, akkor esetleg elszívhat egy cigit, vagy kifújathatja a hideg decemberi széllel a koponyájából a káoszt, aztán kezdheti elölről. És megint elölről.
Egész jól megy. Amellett, hogy van a zenekar, van a párom, meg vannak a barátaim, még az egyetem is megy. Eddig ugyanis négyesnél rosszabb jegyem nincs, és elsőre átmentem a Bókay-féle borzalmon, egy fincsi hármas-kettes kombóval. Maximalista vagyok, úgyhogy bemegyek januárban javítózni, már csak a sörpénz miatt is (amit – megsúgom – Skóciában fogok elsörözni). Beezony 😀
Apropó Skócia: édes egyetlen tündérvirágszálam ma tudta meg, hogy (nem, nem az ötöslottót) “adminisztrációs hiba történt, ugyanis öt hónapra kaptál ösztöndíjat, szóval nem négy, hanem öt hónapot kell kinn töltened”.
Mondhatom, örülök. Előbb megy, és később jön, teljesen fasza, mi több, egyenesen überkirály. És ebben nem az öt hónapnyi önkéntes cölibátus zavar, hanem a távollét. Az a nem tudom én hány ezer kilóméter, plusz a La Manche. Mindegy, kétszer megyek legfeljebb. Megér ez a szerencsétlen ennyit 😀 Nem akarok ömlengős marhaságot írni, azt már neki elmondtam, és csak Rá tartozik.
Mindenesetre áll még elöttünk egy hét szünet (ami igazából csak nekem az, mert ő vizsgázik), plusz három nap nálunk, 26-tól 28-ig, aztán január 3-ig náluk, Nagykanizsán. Utána egy hét gürcölés a Bókay javítóért és a Fonetika ötösért, aztán január 9-16-ig megin egymáséi vagyunk. Mert utána már nem, mert az már a 20-i hét, és akkor megy. Időzítésnek fasza, de azért csókoltatom a fentieket, hogy elém rakták ezt az embert 😀
No és mivel ezen post megírása alatt feltámat főnix módra a CooSpace, neki is látok a Pszicholingvisztikának, és az anyanyelvi tanításnak.
Csókacsalád 🙂


Hozzászólás

Kategóriák